marți, 7 octombrie 2014

Chicken Fingers cu Măr și Portocală


Poftă de chicken fingers?
Acum când revăd pozele, da!
În momentul în care le-am gătit... meh! Pofta a cam venit mâncând :))
Ideea este că aveam niște pulpe dezosate și proaspete de pui, pe care le cam păștea expirarea. Așa că am decis să le curm suferința și să le mai fac și vedete într-o rețetă. Nu voiam să iasă ceva boring așa că am ales să combin lucrurile așa încât să obțin un gust interesant. Și... da! Experimentul acesta a fost un real succes.

Haideți să trecem la treabă căci e destul de târziu și riscăm să provocăm întârzierea la cină a amicului pui.


Ingrediente:

  •  500 - 600 grame piept de pui dezosat și fără piele. (Eu am avut pulpe de pui dezosate și fără piele și a ieșit foarte bun.)
  • 1 măr mare (cam 300-350 grame).
  • 1 portocală mare.
  • oregano.
  • sare, piper.
  • felii de roșii, busuioc și chilli pentru servire.



 Metoda de preparare:

1. Bate bucățile de pui ca pentru șnitzel, foarte subțiri.
Eu am avut 5 bucăți mari.

2. Taie bucățile pe jumătate.
La mine au fost 10 bucăți.

 
3. Taie mărul și portocala în bucăți mici.
Păstrează o parte din măr și portocală pentru a le procesa împreună într-un procesor de alimente, și a le transforma într-un sos.


Dacă nu ai blender, no worries!
Doar stoarce jumătate de portocală și amestec-o cu jumătatea de măr dat pe răzătoare.


Restul cubulețelor de măr și portocală, înmoaie-le în acest "sos".


4. Umple fiecare fâșie de pui cu 1 - 2 lingurițe cu cubulețe de măr și portocală cu sos, apoi rulează-le.


5. Unge cu sos rulourile, presară oregano uscat și dă-le la cuptor, pe hârtie de copt pentru o jumătate de oră, sau până încep să se rumenească pe partea de jos.
Întoarce pe cealaltă parte și mai lasă o jumătate de oră, până se rumenesc și pe partea cealaltă.



6. Poți să coci și rondele de roșii presărate cu sare și chilli, deodată cu chicken fingers.
Asta ca să servești.
Sau poți foarte bine să faci un sos pentru servire.


Notă:
Gustul dulceag al chicken fingers merge de minune cu gustul picant al rondelelor de roșii coapte.



Sfatul meu este să alegeți drept side dish un sos picant sau orice altceva dar care să înțepe un pic la limbă.
Veți fi încântați de combinație!
Garantez!



Ce să mai zic: le-am servit calde - cina perfectă alături de minunățiile de felii de roșii.
Apoi, a doua zi, reci, au constituit un snack delicios și s-au dus ușor, ușor, că am avut eu grijă să îi fur unul câte unul din frigider când începea să mă roadă ăla bătrân și pofticios.



Gata cu mâncatul de poze din ochi și fuga în bucătărie să câștige și stomacul ceva din toată afacerea asta ;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu